محصولات ثمین

تعداد محصولات:

14


sort icon

مرتب سازی


ثمین

 

شرکت گل افشان آرایش، بالغ بر دو دهه پیش، گروهی از محصولات مراقبتی از پوست را با نام برند ثمین تولید کرد. محصولات ثمین تحت نظر متخصصان و پرسنل مجرب و با دستگاه های پیشرفته فرموله شده اند و با توجه به عملکرد های مطلوبی که دارند؛ مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته اند. محصولات ثمین در اغلب فروشگاه ها و داروخانه های سراسر کشور اعم از داروخانه مرکزی جمالزاده و به صورت اینترنتی نیز در داروخانه آنلاین داروکده موجود بوده و قابل خریداری می باشند. 

 

محصولات ثمین

 

محصولات ثمین به منظور اعمال تاثیرات مفید روی پوست و ارتقای عملکرد این فرآورده ها با مواد اولیه منحصر به فرد و مفیدی تولید شده اند. هر یک از محصولات ثمین تاثیر خاصی روی پوست دارند و برای رفع عارضه ای فرموله شده اند. اما اغلب فرآورده های این برند، با بهره گیری از دو ماده نرم کننده و مرطوب کننده ی اوره و اوسرین، برای رفع خشکی و اگزما و افزایش رطوبت و نرمی پوست تولید شده اند. اگزما و خشکی از مشکلات شایع پوستی هستند که افراد زیادی را درگیر می کنند؛ ثمین از این موضوع غافل نشده است و با تولید این فرآورده ها توانسته قدمی موثر در راستای رفع این مشکلات پوستی بردارد. 

کاربران داروکده در صورت نیاز به دریافت مشاوره و پرسش سایر سوالات خود در رابطه با محصولات ثمین می توانند از طریق مشاوره آنلاین، با تیم علمی داروکده ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را کسب نمایند.     

اکثر محصولات ثمین به فرم کرم تولید شده اند؛ اما در میان آنها لوسیون بدن حاوی اوسرین، وازلین با ویتامین E و ژل مرطوب کننده قوی حاوی اوره 30 درصد نیز قابل مشاهده است. در ادامه متن انواع کرم ثمین جهت آشنایی بیشتر مصرف کنندگان ذکر گردیده است. 

 

انواع کرم ثمین

 

خشکی و دهیدراته شدن پوست و بروز مشکلاتی شایع از قبیل اگزما، با مصرف محصولاتی با کیفیت و مرغوب از قبیل کرم های نرم کننده بهبود پیدا می کنند. از این رو مصرف انواع کرم نرم کننده و مرطوب کننده اهمیت زیادی دارد. برند ثمین با رویکرد افزایش نرمی و لطافت پوست و با هدف رفع خشکی های شدید پوستی، انواع کرم ثمین را با مواد اولیه مرطوب کننده قوی و منحصر به فرد تولید و عرضه کرده است. در میان لیست انواع کرم ثمین، فرآورده های دیگری نیز مانند کرم روشن کننده، برای رفع و کاهش لک های پوست مشاهده می شود.

  • کرم نرم کننده اوسرین اوره 3 درصد کودکان

  • کرم نرم کننده اوسرین اوره 5 درصد

  • کرم نرم کننده اوره اوسرین 10 درصد

  • کرم نرم کننده اوسرین ساده

  • کرم مناسب ترک لب ثمین

  • کرم روشن کننده آ اچ آ

 

قیمت محصولات ثمین

 

شرکت گل افشان آرایش محصولات ثمین را با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید کرده و همواره جلب رضایت مصرف کنندگان را مدنظر قرار داده است. از این رو محصولات ثمین را با قیمت مناسب و به صرفه عرضه کرده است. بر اساس قوانین و استانداردهای تعیین شده توسط سازمان های مربوطه، در رابطه با فروش محصولات بهداشتی و مراقبتی به صورت اینترنتی، داروخانه های آنلاین نیز موظف اند محصولات ثمین را با نرخ تعیین شده توسط شرکت گل افشان آرایش به فروش برسانند.

از آنجایی که همواره داروخانه آنلاین داروکده حفظ حقوق مشتریان خود را مدنظر قرار داده، محصولات ثمین را صرف نظر از تخفیفات و هدایای ویژه و مناسبتی داروکده، با قیمت مصوب شرکت تولید کننده و شرکت های توزیعی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و امکان خرید اینترنتی محصولات ثمین را برای تسهیل فرآیند خرید، فراهم کرده است.

 

سوالات متداول در رابطه با محصولات ثمین

1- محصولات ثمین ساخت کجاست؟

محصولات ثمین توسط لابراتوار بهداشتی گل افشان آرایش در ایران تولید شده و در اغلب داروخانه های سراسر کشور عرضه گردیده است.

2- نظرات مصرف کنندگان در رابطه با محصولات ثمین چیست؟

محصولات ثمین تا به حال مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است. در صفحه مشخصات هر یک از محصولات ثمین، در قسمت نظرات کاربران، ذیل محصول کامنت هایی توسط کاربران درج گردیده است که در صورت تمایل می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 169,999 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )