رپورتاژ- تقویت سیستم ایمنی کودکان راهی موثر برای پیشگیری از بیماری ها

رپورتاژ- تقویت سیستم ایمنی کودکان راهی موثر برای پیشگیری از بیماری ها

در این مطلب به معرفی محصولی می پردازیم که به تقویت سیستم ایمنی کودکان کمک می کند و موجب پیشگیری از سرماخوردگی می شود.

دکتر احسان عمادی

نویسنده: دکتر احسان عمادی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

20 اردیبهشت 1396

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

20 اردیبهشت 1396

4K

eye icon

رپورتاژ- تقویت سیستم ایمنی کودکان راهی موثر برای پیشگیری از بیماری ها

سرماخوردگی شاید یک موضوع ساده برای بزرگسالان باشد اما در کودکان وضعیت متفاوت است. پدران و مادران می دانند که به کودک هر دارویی نمی شود خوراند و مراقبت از کودک هنگام بیماری شرایط خاصی دارد. آنفلونزای ویروسی و عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی نیز در طول فصل سرما از جمله مواردی هستند که سلامتی کودکان را تهدید می کنند، سیستم ایمنی بدن به عنوان اولین سد دفاعی بدن در مقابل بیماری نقش بسیار مهمی را در پیشگیری و درمان ایفا می کند، که تقویت و تنظیم آن می تواند راهکار طبیعی و مطمئنی به حساب بیاید. در طب گیاهی روز دنیا ترکیبات طبیعی یافت می شود که بدون عوارض جانبی ترکیبات صنعتی و با اثر گذاری مشابه آنها، می توانند سیستم ایمنی بدن را متعادل و به صورت قابل توجهی افزایش دهند، این ترکیبات گزینه ایمنی برای والدین محسوب می شوند تا با استفاده از آنها سلامت کودکشان را افزایش دهند. در ادامه با برخی از این ترکیبات آشنا می شویم: 

اکیناسه (سرخارگل) 
سرخارگل (اکیناسه، اکیناشا) یک گیاه دارویی است که استفاده آن در امریکای شمالی و اروپا بسیار معمول است و به عنوان دارویی برای بهبود سرماخوردگی شناخته می شود. مطالعات و تجارب علمی متعدد نشان دهنده اثر بخشی گیاه اکیناسه به عنوان یک محرک ایمنی بدلیل چندین مکانیسم شناخته شده می‌باشد.
1- فعال کردن عمل فاگوسیتوز وتحریک گرانولوسیت ها 
2- افزایش فعالیت متابولیکی و باکتری‌ خواری ماکروفاژها 
3- افزایش تولید لنفوکین‌ها توسط لنفوسیت‌ها

پرپولیس (بره موم) 
بَره‌موم ماده‌ای شبیه موم و از تولیدات زنبور عسل است، حالت آن خمیری شکل و چسبناک با بوی مطبوع که رنگ آن از سبز تا قهوه‌ای تیره متغیر است. بره موم به عنوان ماده ضدعفونی کننده و عاملی مؤثر در پیشگیری از ورود و شیوع بیماری‌ها در کندو به شمار می‌آید. این ماده خارق العاده خواصی شامل اثر: ضد تومور و ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد انگلی، آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد پوسیدگی دندان دارد، همچنین به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به شمار می رود. 

آسرلا
یکی از گیاهانی است که در آمریکای جنوبی و مرکزی و بخش هایی از آسیا رشد می کند و میوه آن یکی از غنی ترین منابع ویتامین C در طبیعت می باشد، وبتامین C نقش بسیار مهمی در تقویت سیستم ایمنی ایفا می کند. 

ترکیب اکیناسه و پرپولیس و آسرلا یکی از قدیمی ترین و در عین حال با توجه به مطالعات صورت گرفته یکی از موثر ترین ترکیب ها برای تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بروز بیماری های از قبیل سرماخوردگی و آنفلانزا و ... و همچنین بهبود سریعتر بیماری ها می باشد. در سال 2004 مطالعه کوهن بر روی 215 کودک 1 تا 5 سال در طول 12 هفته زمستان نشان داد مصرف مداوم این ترکیب می تواند موجب کاهش چشمگیر بروز سرماخورگی و آنفلونزا و همچنین بهبود سریعتر علایم بیماری در کنار آنتی بیوتیک تراپی شود.

بایوکل کیدز اف آر تی

برای خرید و مشاهده محصول بایوکل کیدز اینجا کلیک کنید.

محصول بایوکل کیدز با دارا بودن اکیناسه پرپولیس و آسرلا بعلاوه مس به عنوان یک کو فاکتور بسیار حیاتی در سیستم ایمنی، بدون هیچ گونه شکر افزوده با طعم مطبوع می تواند با پیشگیری از بروز بیماری ها در طول سال و همچنین افزایش عملکرد آنتی بیوتیک ها در طول بیماری کودک شما را سالم و شاد نگاه دارد.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )