مقایسه ی مکمل های آهن ®SiderAL

مقایسه ی مکمل های آهن ®SiderAL

برای کسب اطلاعات در مورد مکمل های آهن SiderAL این مقاله را مطالعه کنید.

دکتر کوشا شهیدی

نویسنده: دکتر کوشا شهیدی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

14 فروردین 1397

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

14 فروردین 1397

26K

eye icon

مقایسه ی مکمل های آهن ®SiderAL

فارمانوترا (Pharmanutra) در سال 2003 در شهر پیزا (Piza) ایتالیا تاسیس شده که تخصص آن در ساخت مکمل و نیز تجهیزات پزشکی می باشد. گروه فارمانوترا متعهد به تحقیق، طراحی، توسعه و بازاریابی محصولات نوآورانه خود است.

از جمله مهم ترین دستاوردهای این شرکت، محصولات ®SiderAL بر پایه ی آهن سوکروزومیال می باشد. این گروه از مجموعه ی Pharmanutra PLc (شرکت هولدینگ) و شرکت Alesco Ltd یک تولید کننده و توزیع کننده مواد خام در زمینه ی دارویی، غذایی و مکمل ها و Junia pharma Ltd. که نقش تولید و توزیع دارو، تجهیزات پزشکی و مکمل های غذایی (به خصوص در زمینه ی  کودکان) می باشد، تشکیل شده است.

فارمانوترا، کل پروسه ی تولید را تحت پوشش خود دارد. (از مرحله ی تهیه ی مواد خام تا تولید محصول نهایی). همچنین دارای دانش فنی جهت مدیریت همه ی فازها از طراحی و تولید تا ثبت محصول، بازاریابی و فروش می باشد. از سال 2005، فارمانوترا به طور مستقیم و خود مختار خط تولید خود را از طریق شبکه منحصر به فرد خود اداره می کند.
فارمانوترا، پخش و فروش محصولات خود را در ایتالیا و کشورهای دیگر انجام می دهد. فعالیت های فروش توسط 130 نماینده ی فروش با ارائه ی اطلاعات علمی به پزشکان و داروسازان، در سراسر ایتالیا انجام می شود. شبکه فروش بر اساس یک مدل بازاریابی ویژه و ابتکاری که از سال 2009 توسط گروه فارمانوترا تصویب شده است، کار می کند. فارمانوترا هم اکنون در 4 قاره (اروپا، آسیا، آمریکا و آفریقا) به کمک 27 نماینده فروش خود در حال فعالیت می باشد.

محصولات:

*میزان 7mg آهن در 1ml از محصول تعیین شده است.

برای مشاهده محصولات بر روی نام آنها کلیک کنید.
Sideral
Sideral Forte
Sideral Folic
Sideral ORO
Sideral Gocce

- SiderAL
آهن سوکروزومیال میزان عوارض آهن را کاهش می دهد. آهن یک عنصر اساسی برای بسیاری از پروسه های متابولیکی می باشد. در فعالیت های مختلفی به مانند انتقال اکسیژن به بافت ها، انتقال الکترون ها به زنجیره ی تنفسی و نیز کمک به فعالیت سیستم های آنزیمی تاثیر گزار است. میزان آهن مورد نیاز با شرایط فیزیکی می تواند متفاوت باشد (قاعدگی، خونریزی، بارداری). سازمان جهانی سلامت (WHO)، عنوان کرده که 600 تا 700 میلیون در سراسر جهان دارای کمبود آهن بوده که بیشترین میزان در کشورهای در حال توسعه می باشد. این فرم سیدرال برای تمامی سنین قابل استفاده بوده و به خصوص در مواردی که مصرف مکمل آهن برای یک بازه ی زمانی بخصوصی لازم می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.
آهن سیدرال در موارد زیر کاربرد دارد:
- فعالیت نرمال شناختی
- فعالیت متابولیکی نرمال
- انتقال نرمال اکسیژن به بدن
- تشکیل طبیعی گلوبول های قرمز و نیز فعالیت طبیعی هموگلوبین سیستم ایمنی
- کاهش ضعف و خستگی

- SiderAL Forte:
سیدرال یک مکمل تغذیه ای بوده که حاوی آهن سوکروزومیال + ویتامین C می باشد که در مواقع با کمبود آهن مورد استفاده قرار می گیرد.
سیدرال، عوارض جانبی ایجاد شده با سایر مکمل های آهن را ندارد. آهن یک عنصر در هسته ی بسیاری از فرایند های متابولیکی به عنوان مثال انتقال اکسیژن به بافت ها، انتقال الکترون در حین تنفس و نیز کمک به تعدادی از سیستم های آنزیمی می باشد. میزان آهن نیاز روزانه، با شرایط فیزیولوژیکی متفاوت، متغیر می باشد (قاعدگی، خونریزی و بارداری). لذا، وجود یک مکمل آهن خوب جهت حفظ و بهبود سلامتی لازم است.
این مکمل قابل استفاده توسط تمامی افراد می باشد.

- SiderAl Folic:
(تنها آهن سوکروزومیال قابل حل در دهان)
سیدرال فولیک یک مکمل تغذیه ای متشکل از آهن  فولیک اسید سوکروزومیال و ویتامین ها (B6،B12،C وD3) می باشد.
مزایا: این آهن قابل حل شدن در دهان می باشد. نیازی به مصرف با آب نبوده و طعم فوق العاده ای دارد. سیدرال فولیک در همه ی افراد قابل استفاده بوده و در تمامی موارد کم خونی قابل استفاده می باشد. در فعالیت عملکرد شناختی، متابولیسم، انتقال طبیعی اکسیژن به بدن، تشکیل گلوبول های قرمز و هموگلوبین، فعالیت طبیعی سیستم ایمنی بدن، کاهش خستگی، موثر است. میزان نیاز روزانه آهن با شرایط فیزیولوژیکی متفاوت (قاعدگی، خونریزی، بارداری) تغییر می کند.
زمان مصرف:
- زمانی که خونریزی دوره قاعدگی سنگینی داشته باشید که منجر به کاهش آهن گردد.
- زمانی که دچار خستگی و ضعف می شود.
- زمانی که از رژیم غذایی استفاده شود که فاقد آهن می باشد.
کمبود آهن: کمبود آهن در بین خانم ها شایع می باشد. زیرا که مقادیر بالای آهن در دوره ی پریود از دست می رود. زمانی که یک خانم باردار می باشد ، آهن جهت انتقال اکسیژن به جنین لازم است و کمبود آهن می تواند خود را در مراحل اولیه نشان دهد.
- گرایش به خستگی
- احساس خستگی در تمام طول زمان
- عدم توانایی مقابله فیزیکی
- دارای مو و ناخن های شکننده
- رنگ پریدگی

- SiderAl ORO:
یک مکمل غذایی بر پایه ی آهن سوکروزومیال، ویتامین C و B است، که مصرف آن در مواقع کمبود آهن در مواد غذایی توصیه می شود. آهن پیرو فسفات ساکروزوم، اجازه می دهد که آهن از محیط معده بدون آسیب عبور کرده و مستقیما در روده جذب شود.
فرمولاسیون نوآورانه حل شدن دردهان ، امکان جذب و انتقال راحت را به ویتامین ها و موادمعدنی می دهد. همچنین در هر زمانی از روز قابل استفاده می باشد.
این مکمل به رشد عاطفی شناختی کودک
- به سوخت و ساز انرژی
- حمل اکسیژن به بدن
- شکل گیری عادی گلبول های قرمز و هموگلوبین
- به عملکرد عادی سیستم ایمنی بدن کنم می کند.
ویتامین B1،B6 ،B2 ،B12 به عملکرد روانی طبیعی کودک کمک می کند.
به متابولیسم انرژی طبیعی و عملکرد طبیعی سیستم عصبی کمک می کند.
به کاهش خستگی کمک می کند.
ویتامین C علاوه بر به اشتراک گذاری خواص مختلف با ویتامین های گروه B، جذب آهن را افزایش می دهد و سلول ها را از استرس اکسیداتیو در امان نگه می دارد.
بیوتین به متابولیسم انرژی طبیعی، عملکرد روانی طبیعی و عملکرد طبیعی سیستم عصبی کمک می کند.
اسید پانتوتنیک موجب کاهش خستگی و عملکرد ذهنی طبیعی می شود.
فولات موجب کاهش خستگی، جلوگیری ازخونریزی طبیعی و کمک به عملکرد طبیعی بدن می شود.

- SiderAL Gocce:
اولین آهن سوکروزومیال، فرموله شده مخصوص نوزادان می باشد. آهن، فراوان ترین مینرال موجود در خون می باشد. آهن ترکیب اصلی هموگلوبین می باشد که درگلوبول های قرمز موجود می باشد که مسئول انتقال اکسیژن به سلول های بدن می باشد. نیاز به آهن در طول رشد نوزاد بالا می رود. آهن موجود در سیدرال گوچه، در غشاء سوکروزومیال فسفولیپیدی قرار داشته که نشان دهنده ی فراهمی زیستی بالای آن می باشد. تکنولوژی سوکروزومیالی مانع از ایجاد عوارضی همچون سوزش سردل، تحریک روده ها، تغییر رنگ بافت موکوزی می شود.

 

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )