محصولات اریکه

تعداد محصولات:

52


sort icon

مرتب سازی


star icon
کرم 4 در 1 دور چشم

599,800

5%

569,900 تومان

3.5star icon
سرم ضد لک قوی

979,800

5%

930,900 تومان

3.4star icon
star icon
سرم ضد چروک بوتاکس

979,800

5%

930,900 تومان

3.7star icon
کرم مرطوب کننده اریکه

599,800

5%

569,900 تومان

3.2star icon
+ 4 رنگ
کرم ضد آفتاب و ضد لک اریکه SPF50

+ 3 رنگ
فلوئید ضد آفتاب و ضد جوش SPF50

برند اریکه (erikeh) 

 

برند اریکه از سال 2008 تحت نظر شرکت BAILLY-CREAT در کشور فرانسه آغاز به کار کرد. محصولات این برند، مورد تایید و تجویز پزشکان متخصص بوده و در میان عموم مردم نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. 

برند اریکه با بهره گیری از فناوری نانو، محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیتی جهت رفع مشکلات مربوط به پوست و مو طراحی کرده است. شرکت اریکه در تولید محصولات خود به رعایت اصول حفاظت از محیط زیست پرداخته و این ویژگی یکی از دلایل محبوبیت برند اریکه است.

 

محصولات اریکه 

 

محصولات erikeh، بافت کرمی و سبکی دارند به گونه ای که به سرعت جذب پوست می شوند. این محصولات قادر هستند به مدت طولانی روی پوست صورت یا بدن باقی بمانند. حالت روغنی محصولات اریکه برای پوست های خشک و زبر بسیار مناسب است. 

محصولات اریکه موجب نرم تر شدن و بهبود بافت پوست می شوند و بلافاصله پس از استفاده، پوست صورت صورت، دست یا دیگر نواحی بدن را شاداب و لطیف میسازند؛ به همین دلیل این محصولات برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی محسوب می شوند.

در ادامه به معرفی محصولات برند اریکه همراه با توضیحاتی مختصر می پردازیم.

 

محصولات پوستی اریکه

 

محصولات پوستی اریکه با داشتن مواد گیاهی آنتی اکسیدان و ضد التهاب در محافظت از پوست در برابر آلودگی های محیطی نقش موثری ایفا می کنند. این محصولات برای تسکین عارضه های پوستی گزینه مناسبی محسوب می شوند. 

در ادامه مطلب به هرکدام از لاین های محصولات پوستی اریکه اشاره شده است.

- ضد آفتاب اریکه 

این محصولات بر اساس نوع پوست افراد مختلف از قبیل چرب، خشک، حساس و مختلط فرآوری شده و با فیلترهای فیزیکی و شیمیایی از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کنند. ضد آفتاب برند اریکه با داشتن فاکتور حفاظتی مناسب (SPF 50)، مانع از بروز علائم آفتاب سوختگی می شود. به علاونه خاصیت آنتی اکسیدانی این محصولات در تسکین علائم التهابی پوست نقش موثری دارند..

ضد آفتاب های اریکه عبارتند از:

کرم اریکه ضد آفتاب رنگی پوست خشک و نرمال 

کرم ضد آفتاب پوست چرب و آکنه ای SPF50

فلوئید ضد آفتاب  پوست مختلط و چرب

فلوئید ضد آفتاب و ضد جوش SPF50

کرم ضد آفتاب نرمال 50 میلی لیتری

ضد آفتاب ضدلک اریکه SPF50

کرم اریکه ضد آفتاب SPF50

 

- مرطوب کننده و آبرسان اریکه

این محصولات با مواد نرم کننده و رطوبت رسان جهت هیدراته نگه داشتن پوست دست، صورت و بدن فرآوری می شوند. روغن بادام شیرین به کار رفته در اغلب محصولات مرطوب کننده کامان، حاوی 11 نوع اسید چرب ضروری پوست بوده و مانع از کاهش رطوبت آن می شود

یک مرطوب کننده مناسب باید با نوع پوست و مشکلات خاص آن سازگار باشد. به منظور آشنایی با نوع پوست خود، مطالعه مقاله"نوع پوست من چیست؟" تالیف و ترجمه الهه عبدالهی، دکترای تخصصی فارماکولوژی توصیه می شود.

محصولات مرطوب کننده اریکه عبارتند از:

کرم اریکه مرطوب کننده و ضد چروک دست 4 در1

کرم ژل مرطوب کننده پوست مختلط و چرب

کرم آبرسان اریکه برای پوست خشک و نرمال

لوسیون مرطوب کننده بدن 500 میلی لیتر

لوسیون مرطوب کننده بدن 200 میلی لیتر

پن کرم دار مرطوب کننده اریکه 

بالم لب مرطوب کننده و مغذی 

 

- کرم دور چشم اریکه 

برند اریکه به منظور مراقبت از دور چشم، کرم هایی طراحی کرده که با افزایش جریان خون مویرگی در این ناحیه، پف زیر چشم را برطرف می کنند. این محصولات همچنین، با تحریک تولید پروتئین های کلاژن و الاستین در پوست، در رفع چروک های سطحی اطراف چشم نقش اثر گذاری دارند. 

کرم دور چشم اریکه  ضد پف و تیرگی

کرم 4 در 1 دور چشم اریکه 

 

- بی بی کرم اریکه

بی بی کرم ضد آکنه اریکه برای پوست های مختلط و چرب طراحی شده است. این محصول مانند کرم پودر عمل کرده و به یکدست شدن رنگ پوست کمک می کند. بی بی کرم ضد آکنه اریکه، میزان چربی ترشح شده از غدد سباسه پوست را کنترل نموده و مانع از بسته شدن منافذ و ایجاد جوش های جدید می شود.

 

- پاک کننده اریکه

پاک کننده پوست چرب اریکه با داشتن ترکیبات موثره نظیر اسید گلیکولیک، به تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک می کند. محصولات پاک کننده اریکه برای استفاده روزانه مناسب هستند. همچنین، به دلیل وجود عصاره های گیاهی نظیر عصاره کالاندولا در ساختار این محصولات، علاوه بر پاکسازی سطح پوست از آلودگی ها و چربی اضافی، در افزایش نرمی و لطافت آن نقش موثری ایفا می کنند. 

ژل پاک کننده پوست چرب 400 میلی لیتر

ژل پاک کننده پوست چرب حاوی کالاندولا 

پن ضد جوش اریکه

 

- ضد چروک و ترمیم کننده اریکه 

محصولات ترمیم کننده اریکه، با تحریک پوست به ساخت پروتئین کلاژن، موجب بازسازی بافت آن می شوند. این محصولات از خواص آنتی باکتریالی و ضد عفونی کنندگی برخوردار بوده و به تسکین علائم التهابی پوست نظیر قرمزی، سوزش و خارش کمک می کنند. محصولات ضد چروک اریکه پوست را هیدراته نگه داشته و برای بهبود حالت ارتجاعی آن مفید هستند.

کرم اریکه ترمیم کننده 

سرم بوتاکس اریکه

 

- ضد لک و روشن کننده اریکه 

محصولات ضد لک اریکه از طریق مهار آنزیم تیروزیناز، مانع از تشکیل رنگدانه ملانین و بروز هایپرپیگمانتاسیون می شوند. عصاره های گیاهی به کار رفته در این محصولات از جمله عصاره بیربری با خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در برابر عوارض آلودگی های محیطی محافظت می کنند.  محصولات ضد لک اریکه با آبرسانی و تغذیه پوست، روند پیری آن را به تعویق می اندازند.

لوسیون ضد لک بدن 200 میلی لیتری

لوسیون ضد لک و روشن کننده بدن 

پن لایه بردار و روشن کننده پوست 

سرم ویتامین سی اریکه 

سرم ضد لک قوی 

 

محصولات مراقبت از موی اریکه

 

برند اریکه بر حسب نیاز موهای مختلف، محصولاتی اعم از شامپو، سرم و ماسک مو طراحی کرده است. این محصولات با استفاده از ترکیبات موثری همچون بیوتین، پانتنول و ویتامین های متنوع فرآوری شده و در افزایش عمر تارهای مو نقش موثری دارند. به علاوه محصولات مراقبت از موی اریکه، موجب بهبود استحکام و ضخامت تارهای مو می گردند. 

این محصولات شامل موارد زیر می شوند:

ماسک مو مغذی موهای رنگ شده و آسیب دیده

شامپو مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده

شامپو مخصوص موهای چرب 200 میلی لیتر

شامپو روزانه مخصوص موهای خشک 

سرم ضد ریزش مو 30 میلی لیتری 

شامپو ضد ریزش و حجم دهنده

 

خرید محصولات برند اریکه 

 

با توجه به تنوع و تعدد محصولات آرایشی و بهداشتی در مراکز خرید آنلاین و همچنین با در نظر گرفتن نوسانات قیمتی در این حوزه، داروخانه آنلاین داروکده محصولات برندهای محبوب را مطابق با فاکتور رسمی شرکت های تولید کننده و نرخ مصوب سازمان غذا و دارو عرضه می کند.

داروکده به عنوان اولین داروخانه آنلاین در زمینه عرضه و فروش محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو، از نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره برخوردار است؛ بنابراین با اطمینان از کیفیت کالا، تاریخ انقضای معتبر و شرایط نگهداری استاندارد در انبار داروکده، می توانید محصولات مورد نیاز خود را در همین صفحه از داروکده به سبد خرید خود اضافه نمایید.

همچنین، جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ویژگی های محصولات یا در زمینه بهداشت فردی، می توانید از طریق مشاوره آنلاین با تیم علمی داروکده متشکل از دکتر داروساز، کارشناسان ارشد تغذیه و مشاوران پوست و مو در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید؛ این امر به صورت ثبت کامنت در ذیل محصول نیز امکان پذیر است.                                                                                                                                                                                                                                      

سوالات متداول کاربران در مورد برند اریکه

1- محصولات اریکه ساخت کجاست؟

محصولات اریکه معمولا در ایران تولید شده و به فروش می رسند؛ اما طراحی و توسعه محصولات اریکه تحت لیسانس فرانسه انجام گرفته و مورد تایید لابراتوارهای اروپایی هستند.

2- محصولات اریکه خوبه؟

برند اریکه در بین محصولات مراقبتی پوست و موی ایرانی از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار بوده و توانسته رضایت بالای خریداران و مصرف کنندگان را به دست آورد. 

3- سرم اریکه ضد ریزش مو چیست؟

این محصول مکمل شامپو ضد ریزش و حجم دهنده اریکه بوده و موجب طولانی شدن عمر تارهای مو می گردد. سرم ضد ریزش مو اریکه رویش مجدد موها را تحریک  نموده و در پر پشت شدن و افزایش حجم تارهای مو نقش موثری ایفا می کند.

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 1,475,490 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )