محصولات پرودرما

تعداد محصولات:

35


sort icon

مرتب سازی


+ 2 رنگ
ضد آفتاب مینرال SPF40 سان وست

+ 2 رنگ
کرم پوشاننده ب ب وست SPF 40

پن کرمدار هیدراوست

110,000

20%

88,000 تومان

3.1star icon

pro derma

 

برند پرودرما یکی از برندهای معتبری است که همه ی ما نام آن را هنگام مراجعه به داروخانه برای خرید محصولات مراقبتی و بهداشتی، از مسئول داروخانه شنیده ایم، یا ممکن است شاهد رضایت دوستان و اطرافیان خود پس از مصرف محصولات این برند بوده باشیم. محبوبیت محصولات پرودرما به کیفیت بالا و عملکرد محصولات مراقبتی آن وابسته است. 

pro derma نام تجاری یکی از شرکت های تولید کنندگان محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو است که با هدف ارتقاء و بهبود سلامت پوست و مو و پاسخگویی به نیازهای بهداشتی اقشار مختلف جامعه، فرآورده های متنوعی را تولید و عرضه بازار کرده است و در این راستا توانسته رضایت مصرف کنندگان زیادی را جلب نماید.

 

محصولات پرودرما ساخت کجاست

 

محصولات pro derma توسط شرکت آرا شیمی پارس، به عنوان یکی از تولید کنندگان محصولات مراقبتی از پوست و مو در ایران تولید شده اند. این شرکت با در نظر داشتن ویژگی های پوست و مو مصرف کنندگان ایرانی فرآورده های متنوعی را در راستای رفع عارضه ها و افزایش سلامت و زیبایی پوست و مو تولید کرده است؛ که ضمن داشتن قیمت مطلوب، عملکرد منحصر به فردی در مقایسه با محصولات مشابه خارجی دارند. 

در ادامه متن لیست محصولات پرودرما ارائه گردیده است که علاوه بر اینکه کاربران داروکده را در انتخاب محصول مناسب یاری می کند، نشان دهنده توجه و دقت تولید کنندگان فرآورده های این برند نسبت به نیاز مصرف کنندگان برای ایجاد تنوع در تولید است.

 

معرفی محصولات پرودرما

 

علاوه بر کیفیت بالای محصولات پرودرما می توان به تنوع فرآورده های آن اشاره کرد. هنگام تولید محصولات pro derma به نیاز های مصرف کنندگان و انواع عارضه های پوستی توجه شده است و در راستای ارتقا و بهبود سلامت و زیبایی پوست و مو فرآورده هایی تخصصی تولید شده است. 

در لیست محصولات proderma می توان انواع کرم های ضدآفتاب، مرطوب کننده، محصولات ضدجوش، انواع پن های درماتولوژیک، محصولات لایه بردار، کرم های ضدچروک، سفت کننده پوست و غیره را مشاهده کرد. 

محصولات proderma تحت نظارت پرسنل مجرب و متخصص، توسط پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا در بسته بندی های زیبا و متنوع به صورت کاملا استاندارد تولید شده اند.

برای خرید اینترنتی محصولات پرودرما کافی است ابتدا نیاز و نوع پوست و موی خود را بشناسید و سپس محصول مناسب و سازگار را انتخاب و از طریق داروخانه آنلاین داروکده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

انواع کرم پرودرما

 

در لیست محصولات پرودرما کرم هایی قابل مشاهده اند که هر یک با هدف و فرمولاسیون خاصی تولید شده اند. انواع کرم پرودرما دارای اثربخشی مطلوبی هستند که به طور کلی برای رفع و بهبود چروک ها، لک ها و خشکی پوست قابل استفاده اند. شرکت پرودرما توانسته محصولات را به صورت تخصصی برای مصرف روی پوست دست، صورت، دور چشم، لب و بدن تولید کند و در نهایت پوستی سالم و بی نقص را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد. 

برخی از انواع کرم پرو درما به صورت رنگی برای پوشاندن تیرگی و یکدست کردن پوست اطراف چشم و صورت فرموله شده اند و ضمن برطرف کردن خشکی، چروک و تیرگی های پوست، می توانند به خوبی جایگزین محصولات آرایشی شوند.

 

محصولات proderma شامل موارد زیر است.

 

  • کرم ضد چروک و سفت کننده ویتاوست

  • کرم ضد چروک دور چشم و دور لب ایج وست

  • پوشاننده و ضد چروک رنگی دور چشم آی وست

  • کرم بازسازی کننده پوست سیکا وست

  • مرطوب کننده قوی فاقد چربی هیدرا وست

  • مرطوب کننده قوی دست و ناخن هیدرا وست

  • کرم پوشاننده و مرطوب کننده رنگی رزا وست

  • کرم بالم مرطوب کننده رنگی پوست چرب ب ب وست

  • کرم روشن کننده و ضد لک صورت اسپات وست رادیانس

  • کرم روشن کننده و ضد لک دست اسپات وست

در لیست محصولات این برند انواع ضد آفتاب پرودرما نیز موجود است که در ادامه متن به صورت مفصل به توضیح آنها پرداخته شده است.

 

انواع ضد آفتاب پرودرما

 

ضد آفتاب ها را می توان از مهم ترین محصولات مراقبتی از پوست دانست که مصرف مکرر و مستمر آنها سبب جلوگیری از بروز بسیاری از عارضه های پوستی نظیر لک و تیرگی و چروک ها می شود و به خوبی از پوست در برابر آسیب های ناشی از اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. اما تنها مصرف ضدآفتاب کافی نیست؛ بلکه ضمن توجه به سازگاری ضد آفتاب با نوع پوست مصرف کننده، خرید آن از یک برند مطمئن و با سابقه نیز اهمیت زیادی دارد. 

برند پرودرما با تولید انواع ضد آفتاب های تخصصی ضمن توجه به انواع گروه های پوستی، توانسته نقش قابل توجهی در کاهش آسیب های پوستی مصرف کنندگان داشته باشد. ضد آفتاب پرودرما علاوه بر اینکه از پوست به خوبی در برابر اشعه های فرابنفش نور خورشید محافظت می کند؛ می تواند در کاهش لک ها یا چروک های پوستی نیز موثر باشد. 

برای خرید و انتخاب ضد آفتاب مناسب خود می توانید ابتدا شرایط پوستی خود را بررسی کرده و متناسب با آن محصول مورد نظر را از لیست محصولات pro derma خریداری نمایید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی هنگام خرید ضد آفتاب پرودرما، می توانید از طریق مشاوره آنلاین با تیم علمی و متخصص داروخانه آنلاین داروکده ارتباط برقرار نمایید.

لیست محصولات ضد آفتاب پرودرما شامل موارد زیر است.

  • ضد آفتاب فاقد چربی مخصوص آقایان SPF 50 سان وست

  • ضد آفتاب و روشن کننده لک پوست SPF 50 سان وست

  • ضد آفتاب  و ضد چروک انواع پوست SPF 90 سان وست

  • ضد آفتاب فاقد چربی پوست چرب SPF 50 سان وست

  • ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF 60 سان وست

  • ضد آفتاب مینرال SPF 40 سان وست

 

انواع پن پرودرما

 

پن های پرودرما ضمن اینکه قدرت پاک کنندگی مطلوبی دارند؛ مانند صابون ها به پوست آسیب نمی رسانند بلکه می توانند در رفع عارضه های شایع پوستی همچون جوش، لک و تیرگی ها موثر باشند یا با بهره مندی از مواد آبرسان و مرطوب کننده خشکی پوست را نیز رفع کنند و نرمی و لطافت آن را افزایش دهند. انواع پن پرودرما شامل موارد زیر است که می تواند به منظور پاکسازی و تکمیل روتین روزانه مصرف کنندگان مورد استفاده قرار گیرند.

  • پن حاوی 9.5 درصد گوگرد آکنه وست

  • پن روشن کننده پوست ملانووست

  • پن لایه بردار رجووست

  • پن کرمدار هیدراوست

 

انواع ژل پرودرما

 

ژل ها به دلیل ساختار سبکی که دارند؛ می توانند به خوبی در بافت پوست سر و صورت نفوذ کرده و عملکرد مطلوبی داشته باشند. پرودرما با در نظر گرفتن این نکته به منظور رفع جوش صورت، لایه برداری و کاهش تیرگی های پوست و تقویت و رساندن مواد مغذی به پوست سر انواع ژل پرودرما را تولید کرده است. این ژل ها می توانند در کنار سایر محصولات پرودرما همچون کرم ها بهترین عملکرد را داشته باشند و در راستای افزایش زیبایی و حفظ سلامت پوست و مو، مصرف کنندگان را به نتیجه مطلوبی برسانند.

  • ژل لایه بردار آ اچ آ 15 درصد رژووست

  • ژل تقویت کننده موی سر فولی وست

  • ژل ضد جوش موضعی آکنه وست

 

انواع پاک کننده آرایش پرودرما

 

همانطور که می دانید پاک کردن اصولی آرایش و آلودگی ها اولین قدم برای مصرف تمامی محصولات مراقبتی از پوست است که تنها با مصرف محصولات مرغوب و تخصصی امکان پذیر است. در صورتی که مواد آرایشی به خوبی از روی پوست پاک نشوند، مشکلات پوستی مختلفی بروز پیدا می کنند که ممکن است رفع آنها زمان بر و دشوار باشد. Proderma انواع محلول و لوسیون را برای پاکسازی کامل ذرات آرایشی از سطح و منافذ پوست خشک و چرب تولید کرده است که شامل موارد زیر است.       

  • محلول دوفاز پاک کننده آرایش چشم و لب رویتاوست 

  • محلول پاک کننده آرایش پوست خشک پیور وست

  • محلول پاک کننده آرایش پوست چرب پیوروست

  • لوسیون پاک کننده آرایش رویتاوست

 

محصولات کودک پرودرما

 

pro derma از پوست ظریف و حساس کودکان نیز غافل نشده است و لوسیون مرطوب کننده، ضد آفتاب و همچنین کرم محافظ پای اطفال را با فرمولاسیون سازگار با این گروه سنی تولید و به بازار عرضه کرده است. در واقع شما با خرید محصولات پرودرما به راحتی می توانید از پوست کودک خود در برابر اغلب عارضه هایی که لطافت طبیعی پوست آنها را تهدید می کنند، محافظت نمایید.

  • لوسیون مرطوب کننده بدن کودکان هیدراوست

  • کرم محافظ پای اطفال سیکاوست 

  • ضد آفتاب کودکان سان وست

 

سایر محصولات پرو درما

 

در این متن سعی شد که به معرفی محصولات پرودرما به منظور تسهیل فرآیند خرید کاربران داروکده پرداخته شود. اما لیست محصولاتی که توسط pro derma تولید شده اند، به اینجا خلاصه نمی شود. فرم های دیگری نیز در لیست محصولات این برند قابل مشاهده اند که مورد رضایت مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته و عملکرد مطلوبی نیز داشته اند. ماسک ها، لوسیون ها و فوم شستشوی صورت از دیگر محصولات تخصصی این برند محبوب هستند که اسامی آن ها در ادامه متن ذکر گردیده است.

  • لوسیون ضد چروک پوست جاوی ویتامین ث ویتاوست

  • لوسیون بدن حاوی 20 درصد اوره هیدراوست

  • فوم شستشو و روشن کننده صورت ویتاوست

  • ماسک پاکسازی کننده صورت پیوروست

  • ماسک روشن کننده صورت ملانووست

 

قیمت محصولات پرودرما

 

یکی از مهم ترین دغدغه های مصرف کنندگان هنگام خرید محصولات بهداشتی و مراقبتی، صرف نظر از کیفیت و عملکرد، قیمت آن محصول است. علی رغم اینکه این فرآورده ها با محصولات مشابه خارجی رقابت می کنند و از مواد اولیه با کیفیت در ترکیبات آنها استفاده شده است، نرخ مقرون به صرفه ای دارند و در مقایسه با قیمت های نجومی فرآورده های خارجی کاملا مطلوب اند. بنابراین علاوه بر نکاتی که در ابتدای متن در رابطه با تنوع و اثرگذاری محصولات این برند ذکر گردید، قیمت آنها نیز دلیل دیگری برای ایجاد اطمینان خاطر برای مصرف کنندگان در هنگام خرید محصولات پرودرما می باشد.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی محصولات پرودرما می توانید در سایت داروخانه انلاین داروکده وارد صفحه فرآورده مورد نظر شده و با کلیک روی گزینه افزودن به سبد خرید، با اطمینان خاطر از تطابق قیمت محصولات پرودرما موجود در داروکده با شرکت آرا شیمی (شرکت تولید کننده محصولات پرو درما) نسبت به تکمیل سفارش اقدام نمایید و سفارش خود را با در نظر داشتن تضمین سلامت و اصالت کالا از سوی داروکده، درب منزل تحویل بگیرید.

 

سوالات متداول در رابطه با محصولات پرودرما

1- ضد آفتاب پرودرما ساخت کدام کشور است؟

ضد آفتاب پرودرما نیز همانند تمامی محصولات این برند توسط شرکت آرا شیمی در ایران و با کیفیت مطلوب تولید شده اند.

2- محصولات Proderma را از کجا تهیه کنیم؟

محصولات پرودرما را می توان در اغلب داروخانه های سراسر کشور مشاهده کرد اما در صورت تمایل به انجام یک خرید مطمئن می توانید آن ها را به صورت اینترنتی از داروخانه آنلاین داروکده یا با مراجعه حضوری به داروخانه مرکزی جمالزاده خریداری و مصرف نمایید. 

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 194,700 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )