محصولات ویتالیر

تعداد محصولات:

58


sort icon

مرتب سازی


تونر صورت اکتی ویت

143,700

10%

129,400 تومان

3.4star icon
تونر صورت ویتامین سی

143,700

10%

129,400 تومان

3.6star icon
تونر صورت وایت ویت

142,000

10%

127,800 تومان

3.8star icon
تونر صورت سنسی ویت

148,000

10%

133,200 تومان

3.7star icon
+ 2 رنگ
فلوئید ضد آفتاب اکتی ویت SPF50

ویتالیر

 

احتمالا تا به حال محصولات برند ویتالیر را در داروخانه های سراسر کشور مشاهده کرده اید یا ممکن است رضایت دوستانتان پس از مصرف این گروه از محصولات مراقبتی پوست، به گوشتان خورده باشد. ویتالیر برندی محبوب است که محصولات آن برای افزایش زیبایی و مراقبت از پوست، توسط شرکت سایا طب مانا تولید شده است. 

متخصصان و پرسنل مجربی، محصولات vitalayer را با مواد اولیه منحصر به فرد و به جهت رفع عارضه و مشکلات پوستی متنوع تولید کرده اند و در نهایت عملکرد بالا و مطلوب محصولات ویتالایر سبب جلب رضایت و استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. محصولات این برند در اغلب داروخانه های سراسر کشور از جمله داروخانه آنلاین داروکده موجود می باشند.

 

محصولات ویتالیر ساخت کجاست؟

 

امروزه برخی از مصرف کنندگان تمایل زیادی به خرید محصولات بهداشتی و مراقبتی با برند های خارجی را دارند. در این شرایط می توانیم به آنها محصولات ایرانی مرغوب و با کیفیتی را معرفی کنیم که ضمن اینکه از نظر کیفیت با فرآورده های خارجی رقابت می کنند؛ قیمت های مناسب تری نیز دارند. برند ویتالیر در ایران و توسط شرکت سایا طب مانا تولید شده است و توانسته پوستی زیبا، سالم و درخشان را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد.

 

محصولات پوستی ویتالیر

 

یکی از مهم ترین ویژگی های یک برند محبوب، متنوع بودن محصولات آن برای پاسخگویی به اغلب نیاز های پوستی مصرف کنندگان است. vitalayer فرآورده های بهداشتی و مراقبتی متنوعی را تولید کرده است که می توانند برای روشن تر کردن پوست، مراقبت از پوست چرب، حساس و دارای لک مناسب باشند. در صورتی که از فرم و ساختارهای متنوع محصولات ویتالایر صرف نظر کنیم؛ می توانیم بگوییم محصولات این برند در 4 زیر گروه و لاین تولید شده اند که شامل موارد زیر است.

 

محصولات ویتامین سی ویتالیر

 

همانطور که می دانید ویتامین C یکی از ترکیبات مهمی است که در اغلب محصولات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. برند ویتالیر در فرمولاسیون محصولات vitalay، با بهره مندی از تکنولوژی نانو از فرم لیپوزومال ویتامین سی استفاده کرده و احتمال جذب این ویتامین را توسط پوست افزایش داده است. 

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی بوده و علاوه بر محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، سبب تحریک کلاژن سازی و کاهش لک های پوست می شود و در نهایت پوستی جوان و شاداب را به ارمغان می آورد. محصولات ویتالایر حاوی ویتامین سی، در فرم های مختلف و با اهداف متنوعی تولید شده اند؛ اما به طور کلی به شکل تونر، ژل و فوم شستشو، کرم و سرم قابل مشاهده اند.

لیست محصولات پوستی ویتالیر که در ترکیبات خود ویتامین C دارند شامل موارد زیر است که در داروخانه آنلاین داروکده جهت تسهیل روند خرید محصولات ویتالیر موجود می باشد.

  • ضد آفتاب ویتالیر رنگی حاوی ویتامین سی

  • ژل شستشوی صورت ویتامین ث ویتالیر

  • فلوئید ضد آفتاب ویتالیر ویتامین سی

  • سرم ویتامین ث ویتالیر دور چشم

  • فوم شستشو صورت ویتامین سی
  • سرم ویتامین ث ویتالیر صورت

  • پن ویتامین سی روشن کننده

  • سرم ویتامین سی ویتالیر
  • تونر ویتالیر ویتامین سی

 

محصولات ویتالیر اکتیویت (Activit)

 

پوست چرب و مراقبت از آن یکی از دغدغه هایی است که اغلب افراد را سردرگم کرده است. لازم به ذکر است که این مراقبت ها آنچنان که به نظر می رسد دشوار نیست و با مصرف محصولات پوستی مرغوب و سازگار با پوست چرب، امکان پذیر است. برند ویتالیر زیرگروهی از محصولات خود را به صورت تخصصی برای پوست های چرب و دارای آکنه با نام ویتالیر اکتیویت تولید کرده است. این فرآورده ها به فرم تونر، ژل و فوم شستشو، کرم، ژل، سرم و لوسیون تولید شده اند و در راستای جلوگیری از بروز جوش و آکنه و کنترل چربی، عملکرد های مختلفی روی پوست دارند.

تنوع محصولات ویتالیر اکتیویت به گونه ای است که در میان آنها می توان به آسانی روتین روزانه مراقبتی از پوست چرب را تنظیم کرد و با مصرف مستمر و منظم آنها پوستی صاف، بدون جوش و زیبا را به ارمغان آورد.

محصولات پوستی ویتالیر برای پوست چرب، شامل موارد زیر است که با قیمت مناسب و تضمین اصالت و سلامت کالا در داروخانه آنلاین داروکده موجود می باشند.

  • لوسیون اسپری ضد جوش و لایه بردار اکتیویت
  • پن اکتیویت پوست چرب و آکنه دار
  • فلوئید ضد آفتاب ویتالیر اکتیویت
  • کرم ویتالیر برای منافذ باز پوست
  • ژل شوینده ویتالیر پوست چرب
  • کرم ضد جوش ویتالیر رنگی
  • کرم ژل ضد جوش اکتیویت
  • کرم آبرسان ویتالیر اکتیویت
  • لوسیون ضد جوش اکتیویت
  • تونر ویتالیر اکتی ویت
  • سرم ویتالیر اکتیویت
  • فوم ویتالیر چرب

 

محصولات ویتالایر سنسیتیو (Sensitive)

 

پوست حساس یکی از انواع گروه های پوستی است که در صورت مصرف محصول نامرغوب و بی کیفیت ممکن است دچار عواقب جبران ناپذیری شده و تحریکات ایجاد شده برای فرد آزار دهنده باشد. از این رو مصرف محصولات بهداشتی و مراقبتی مخصوص پوست های حساس، از برند های با سابقه و مورد اطمینان، ضرورت دارد. یکی از این برند های ایرانی، که به طور تخصصی محصولاتی را برای مصرف روی پوست حساس تولید کرده است؛ برند ویتالیر می باشد.

هر یک از محصولات پوست حساس ویتالایر برای هدف خاصی تولید شده اند اما به طور کلی در فرمولاسیون خود مواد مرطوب کننده و ضد التهاب دارند تا علاوه بر جلوگیری از خشکی و تحریک پوست، التهابات نیز تسکین پیدا کنند. این فرآورده ها همانند سایر محصولات vitalayer در فرم های متنوعی از جمله ژل و فوم شستشو، کرم، سرم و تونر تولید شده اند که شامل موارد زیر است.

  • فوم شستشوی صورت ویتالیر سنسی ویت

  • کرم ضد آفتاب ویتالیر پوست حساس

  • ژل شستشوی صورت سنسی ویت

  • سرم دور چشم پوست حساس

  • تونر ویتالیر سنسی ویت

در صورت سردرگمی و نیاز به برقراری مشاوره، می توانید از طریق مشاوره آنلاین با تیم علمی داروکده ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

محصولات vitalayer وایت ویت (Whitevit)

 

لک و تیرگی های سطح پوست یکی از مشکلات شایع پوستی هستند که برند ویتالایر دسته ای از محصولات خود را با هدف رفع آنها تولید کرده است. در فرمولاسیون محصولات ویتالیر وایت ویت، از ترکیبات ضد لک و روشن کننده استفاده شده است که اغلب آنها با کاهش تولید ملانین (رنگدانه پوست) و جلوگیری از فعالیت بیش از حد آنزیم تیروزیناز، پوست را روشن تر کرده و یکنواخت جلوه می دهد.

محصولات پوستی روشن کننده vitalayer، به شکل های ژل و فوم شستشو، فلوئید، کرم و تونر تولید شده اند. لیست محصولات ویتالایر شامل موارد زیر است.

  • فوم شستشوی صورت ویتالیر وایت ویت

  • فلوئید ضد آفتاب ضد لک وایت ویت

  • کرم ضد آفتاب ویتالیر وایت ویت

  • ژل شستشوی صورت وایت ویت

  • تونر ویتالیر وایت ویت

 

قیمت محصولات ویتالیر

 

علاوه بر عملکرد و کیفیت بالای محصولات ویتالیر، تنوع آنها این امکان را فراهم کرده است که به راحتی بتوانید در روتین روزانه و مراقبتی پوست خود از محصول مناسب و سازگار با پوستتان استفاده کنید. در این شرایط تیم علمی داروکده نیز می تواند روتین مناسبی را برای شما تنظیم کرده و از طریق مشاوره آنلاین راهنمایی های لازم را به کاربران ارائه دهد. 

قیمت محصولات ویتالیر کاملا به صرفه و مناسب بوده و همواره حفظ حقوق مصرف کنندگان نیز مد نظر قرار گرفته است. لازم به ذکر است براساس قوانین سازمان های نظارت کننده بر فروش اینترنتی محصولات بهداشتی، داروخانه های آنلاین و سایت های فروش آنلاین نیز موظف اند محصولات ویتالایر را بر اساس نرخ تعیین شده توسط سایا طب مانا به فروش برسانند و هر گونه گران فروشی تخلف محسوب می شود. بنابراین برای جلوگیری از این گونه تخلف ها و اطمینان از سلامت و اصالت کالا، محصولات ویتالیر را از داروخانه های آنلاین و با نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره خریداری نمایید.

داروخانه انلاین داروکده دارای نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره بوده و این مسئله سبب جلب اطمینان مصرف کنندگان محصولات بهداشتی نسبت به داروکده و خرید محصولات ویتالیر از این داروخانه گردیده است.

 

سوالات متداول در رابطه با vitalayer

1- ویتالیر محصول کدام کشور است؟

محصولات ویتالیر توسط شرکت ایرانی سایا طب مانا تولید شده اند و در اغلب داروخانه ها و فروشگاه های سراسر کشور از جمله داروخانه انلاین داروکده عرضه گردیده اند.

2-انواع شوینده ویتالیر چیست؟

شوینده های صورت ویتالیر به صورت ژل و فوم و برای پوست های خشک، چرب و مستعد آکنه و دارای لک تولید شده اند. فوم و ژل شستشوی صورت حاوی ویتامین سی ویتالیر نیز از محصولات این گروه است. تنوع ژل های شستشوی صورت ویتالیر به گونه ای است که به راحتی می توان محصولی مناسب و سازگار با پوست خود را از داروخانه انلاین داروکده خریداری و مصرف نمود.

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 445,770 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )