آشنایی با مکمل آمینو انرژی ON

آشنایی با مکمل آمینو انرژی ON

آمینو انرژی یک مکمل نیرومند است که نه تنها سطوح انرژی را بالا می برد، بلکه عملکرد ورزشکاران را نیز بهبود می بخشد. با مطالعه این مقاله در مورد این مکمل بیشتر بدانید.

دکتر کوشا شهیدی

نویسنده: دکتر کوشا شهیدی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

28 اسفند 1396

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

28 اسفند 1396

24K

eye icon

آشنایی با مکمل آمینو انرژی ON

هر محصول از مکمل ON با یک پشتوانه ی علمی همراه است. آمینو انرژی یک مکمل نیرومندی می باشد که نه تنها سطوح انرژی را بالاتر می برد، بلکه میزان عملکرد ورزشکاران را نیز بهبود می بخشد. اولین ترکیب اصلی آمینوانرژی همان Amino Blend می باشد که حاوی 5 گرم آمینواسید میکرونیزه شده که برای بازسازی و رشد عضله، ضروری می باشد. این Amino Blend حاوی دوز موثری از بتا آلانین جهت بهبود قدرت تحمل عضله می باشد.

مهم تر از همه آنچه ورزشکاران به آن علاقه دارند، انرژی ایجاد شده از آمینوانرژی می باشد. این 160 میلی گرم Energy Blend حاوی 100 میلی گرم کافئین استخراج شده از چای سبز و عصاره ی قهوه سبز می باشد. این مقدار معادل یک فنجان بزرگ قهوه که حاوی دوز بالایی از کافئین می باشد، هست. این ترکیب، انرژی لازم را جهت یک تمرین ایده آل فراهم می کند. مسئله ی دیگر، مسئله چند کاره بودن این مکمل می باشد. آمینوانرژی هم به عنوان یک مکمل قبل تمرین، حین تمرین و بعد تمرین و یا در هر زمان از روز جهت دریافت انرژی قابل استفاده می باشد. به علاوه، آمینوانرژی از لحاظ قیمت نسبت به آنچه دریافت می کنید، مقرون به صرفه می باشد.

شما می توانید در هر زمانی از روز از Amino Energy استفاده کنید. مصرف صبح هنگام جهت تامین انرژی برای یک روز پرکار مناسب می باشد؛ آن را به عنوان جایگزینی برای قهوه صبحانه خود استفاده کنید. همچنین به عنوان یک نوشیدنی با ناهار خود یا به عنوان یک تقویت کننده بعد از ظهر عالی است. اگر تا دیر وقت در شرکت مشغول به کار بوده، این محصول، بهترین مکمل جهت بهبود تمرکز شما می باشد، لذا 2 اسکوپ از محصول را در آب سرد حل کرده و میل نمایید.
آمینو انرژی اپتیمم یک مکمل آمینواسیدی ضروری می باشد که انرژی و پمپ و بازسازی عضله را انجام می دهد.
- قابل استفاده هم به فرم مکمل قبل تمرین و هم به فرم مکمل بعد تمرین
- حاوی ترکیبی از آمینواسیدهای آزاد زود جذب
- حاوی 100 میلی گرم کافئین استخراج شده از چای سبز و عصاره ی قهوه سبز
- حاوی طعم های مختلف
این مکمل انرژی زا، یک مکمل عضله ساز آمینواسیدی بوده که در هر زمان از روز قابل استفاده می باشد.
- حاوی 5 گرم آمینواسید میکرونایز شده آزاد
- بازسازی عضله را سرعت می بخشد
- افزایش تمرکز و انرژی
- قدرت انحلال بالا

برای خرید مکمل آمینو انرژی ON اینجا کلیک کنید.

مواد تشکیل دهنده:
5گرم: AminoBlend  
این blend یا مخلوط آمینواسیدی شامل تائورین، ال گلوتامین، ال آرژینین، ال لوسین، بتا آلانین، سیترولین، ایزولوسین، ال والین، ال تیروزین، ال هیستیدین، ال لایزین، فنیل الانین، ال ترئونین و متیونین می باشد.

EnergyBlend : 160 میلی گرم حاوی کافئین از چای سبز ، عصاره ی چای سبز (Camelia Sinensis) و عصاره ی قهوه سبز.

Other Ingredients :

میزان مصرف:
2 اسکوپ از آمینوانرژی را در 300 تا 350 میلی لیتر آب سرد حل کنید.
برای مصرف در هنگام صبح: 1 تا 2 سروینگ (2 تا 4 اسکوپ)
برای مصرف قبل تمرین: 1 تا 3 سروینگ را 20 الی 30 دقیقه قبل تمرین مصرف نمایید. (2 تا 6 اسکوپ)
برای ریکاوری بعد از تمرین: 1 تا 2 سروینگ را بلافاصله بعد تمرین میل نمایید. (2 تا 4 اسکوپ)

عوارض آمینوانرژی:
وجود 50 میلی گرم کافئین در هر سروینگ، در افرادی که به کافئین حساس بوده و مشکل خواب داشته، توصیه می شود مصرف مکمل صبح باشد و بعد از ساعت 5 عصر مصرف نگردد.
همچنین حاوی بتا آلانین بوده که می تواند یک حس خارش و گزگز را بر روی پوست ایجاد کند. این حالت طبیعی بوده و با مصرف مداوم، حالت گزگز کاهش و یا از بین خواهد رفت.

طعم و میزان حلالیت آمینوانرژی:
آمینوانرژی ON در طعم های مختلف ارائه می شود.

هر کدام از طعم ها میوه ای بوده و طعم تلخ ندارد. در زمینه ی میزان حلالیت به راحتی با آب قابل حل می باشد. آمینو انرژی به راحتی قابل مصرف می باشد.
آمینوانرژی یک مکمل فوق العاده برای کسانی خواهد بود که به دنبال یک مکمل چند کاره می باشند که در هر زمان از روز قابل مصرف می باشد. طعم فوق العاده داشته، تمرکز ایجاد کرده و بدن را با آمینواسید کافی تامین می کند.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )