رپورتاژ- آیا شما هم مشکل کمبود وزن و بی اشتهایی دارید؟

رپورتاژ- آیا شما هم مشکل کمبود وزن و بی اشتهایی دارید؟

در این مطلب به معرفی مکمل هایی می پردازیم، که به درمان بی اشتهایی و کمبود وزن کمک می کنند.

دکتر احسان عمادی

نویسنده: دکتر احسان عمادی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

23 خرداد 1395

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

23 خرداد 1395

12K

eye icon

رپورتاژ- آیا شما هم مشکل کمبود وزن و بی اشتهایی دارید؟

کمی اشتها در کودکان، سالمندان و افرادی که دوران نقاهت یک بیماری را طی می کنند و یا افراد پر مشغله ای که وقت کافی برای صرف مواد غذایی متنوع ندارند، همچنین ورزشکارانی که نیاز به تقویت عمومی بدن و یا افزایش وزن دارند آنان را به سوی استفاده از مکمل ها سوق می دهد مکمل های مختلف برای رشد و نمو، تقویت عمومی بدن، مبارزه با بیماری ها و تولید انرژی در فعالیت های ورزشی به کار گرفته می شوند. در میان بازاری انباشته از مکمل های سنتتیک رنگارنگ، وجود مکمل کاملا گیاهی بدون اثرات زیان آور مواد مصنوعی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

معرفی جنرال تونیک دینه
شرکت داروسازی دینه ایران با بیش از 30 سال تجربه در تولید دارو های گیاهی، سال هاست که مکمل گیاهی جنرال تونیک را با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید می کند. جنرال تونیک دینه مجموعه ای از پودر چندین میوه، ریشه، دانه و جوانه است که با دارا بودن مقادیر فراوان املاح معدنی، ویتامین ها، قند های قابل جذب، پروتید ها، نوکلئوپروتید ها، امگا 3 و امگا 6 به صورت کاملا طبیعی، اثرات نیرو بخش و اشتها آور دارد.

یکی از اجزای مهم فرمول جنرال تونیک، ریشه کاسنی است. ریشه کاسنی دارای عناصر فسفر، آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین هایی از قبیل B ،C ،K می باشد. این گیاه، مقوی دستگاه هضم بوده و در اختلالات گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. از ترکیبات مهم دیگر جنرال تونیک می توان به سویا، جوانه جو و هویج اشاره کرد.

برای مشاهده و خرید جنرال تونیک دینه، با سه طعم مختلف، اینجا کلیک کنید.

در دانه سویا، غالب ویتامین ها مانند ویتامین های F ،K ،E ،D ،A ،PP ،B1 ،B3 و آنزیم های آلفا آمیلاز، لیپاز و پروتئاز وجود دارد که در هضم و جذب مواد مغذی موثر است. سویا همانند شیر دارای کازئین بوده و در 87% از اسید های آمینه با شیر مشترک است. پروتئین سویا مقاومت به انسولین را بهبود بخشیده و از این رو در کنترل قند خون موثر است. FDA بر این نکته که فرآورده های دارای سویا باعث کاهش کلسترول خون می شوند، صحه گذاشته است. مخلوط سویا با کاکائو و حبوبات غذایی به عنوان یک ماده غذایی سودمند (حتی برای کودکان) توصیه شده است.

جو دارای ویتامین E ،B2 ،B3 ،B5 ،B6، فولیک اسید و 10% پروتئین است. جوانه جو با دارا بودن آنزیم های هضم کننده به هضم مواد غذایی کمک کرده و به همین دلیل ترکیب مناسبی برای دوره نقاهت، کودکان و سالمندان ضعیف، ورزشکاران و یا افراد مبتلا به سوء هاضمه می باشد. هویج با دارا بودن کاروتن ها (پیش ساز ویتامین A)، ویتامین های B ،C ،D و E در ردیف مهم ترین مواد خوراکی مفید برای بدن قرار می گیرد. دانه شنبلیله یکی دیگر از اجزای فرمولاسیون مکمل جنرال تونیک است. شنبلیله، گیاهی نیرو بخش و دارای اثر ترمیم کننده قوای از دست رفته می باشد که در افراد لاغر و ضعیف و ورزشکاران به منظور فراهم آوردن ذخایر لازم بدن توصیه می گردد و به صورت کاملا طبیعی با افزایش اشتها، موجب افزایش وزن می گردد. از ترکیبات دیگر جنرال تونیک می توان به کاکائو، رازیانه و نخودچی اشاره نمود که همگی دارای خواص نیروبخش و مقوی سیستم گوارش می باشند.

معرفی قرص شیکوریدین دینه 
یکی دیگر از فرآورده های اشتها آور و مقوی گیاهی دارای مجوز، قرص شیکوریدین دینه می باشد که حاوی عصاره کاسنی و شنبلیله بوده و به علت وجود ساکارز، در افراد دیابتیک نیز قابل مصرف است.

برای خرید و مشاهده قرص شیکوریدین اینجا کلیک کنید.

این فرآورده یک ترکیب اشتها آور و افزایش دهنده وزن موثر می باشد که در بهبود عملکرد سیستم گوارش هم سودمند است.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )