توت

توت

در این قسمت از مجله داروکده درباره خواص توت بخوانید.

مژده فصیح

نویسنده: مژده فصیح

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

19 بهمن 1394

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

19 بهمن 1394

4K

eye icon

توت

نام من توت است.

من (توت) حاوی ویتامین های A ، C ،D ،Bهستم. مواد معدنی من شامل کلسیم و آهن می باشد. طبع من گرم و تر است. با اینکه بسیار شیرین هستم با این حال قند من برای بیماران مبتلا به قند ضرری ندارد. خاصیت و کالری من (توت) بسیار زیاد است، همچنین حاوی پروتیئن گیاهی می باشم. آنتی‌اکسیدان موجود درمن به نام آنتوسیانید، باعث کاهش کلسترول بد خون می شود، همچنین از بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری می کنم. به دلیل داشتن آنتی اکسیدان باعث پیشگیری از سرطان می‌ شوم. با داشتن فیبر زیاد ملین خوبی هستم. همچنین کمک می کنم به روان کردن جریان ادرار. به خاطر داشتن ویتامین C و آهن، برای افرادی که کم‌ خونی دارند مفید می باشم. 

برای مطالعه بیشتر درباره خواص انجیر بخوانید.

من (توت) با داشتن ویتامین‌ های گروه B موجب کاهش عصبانیت، اضطراب و هیجان شما می شوم. مصرف نوع سفید من موجب پاکسازی کبد می شود. از شیره نوع سفید من، به علت داشتن مقادیر زیاد ویتامین C برای درمان سرماخوردگی استفاده می کنند. مصرف من برای رشد ناخن‌ ها و تقویت چشم، بسیار مفید است زیرا حاوی ویتامین A می باشم. نوع سفید من برای لثه کودکان و انرژی دادن به سالمندان مفید است زیرا حاوی کلسیم و فسفر می باشم. 
نام من توت است. من را بیشتر بشناسید.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )