رپورتاژ- پیشگیری و درمان واریس و همورویید

رپورتاژ- پیشگیری و درمان واریس و همورویید

در این مطلب دو محصول از شرکت دینه که به رفع واریس و همورویید کمک می کنند، معرفی شده است.

دکتر احسان عمادی

نویسنده: دکتر احسان عمادی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

09 تیر 1395

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

09 تیر 1395

11K

eye icon

رپورتاژ- پیشگیری و درمان واریس و همورویید

واریس و همورویید از شایع ترین نارسایی های مزمن وریدی می باشند که بر اثر عوامل مختلف مانند سن، ژنتیک، تغییرات هورمونی، بارداری و فشار ایجاد می شوند و به مرور زمان با کاهش قابلیت ارتجاعی دیواره سیاهرگ و نقص در عملکرد دریچه های لانه کبوتری، بازگشت خون از طریق سیاهرگ ها دچار اختلال شده و خون مدت بیشتری در سیاهرگ های آسیب دیده باقی می ماند که به نوبه خود باعث فشار بیشتر به دیواره ورید، گشاد شدن و پیچ و خم دار شدن ورید ها، التهاب، سنگینی، درد و تورم پا و در نهایت حتی زخم می گردد.

این اختلال چنانچه در ناحیه رکتوم صورت گیرد منجر به همورویید و شقاق می گردد و اگر در پا اتفاق افتد به واریس سیاهرگ های پا معروف است که با گرفتگی عضله ساق پا، درد و سنگینی، خارش و ورم در پاها (به خصوص مچ پا) آغاز می گردد و اگر تحت درمان قرار نگیرد علاوه بر محدود کردن فعالیت های فرد، می تواند منجر به عوارض شدید تر شود. برای پیشگیری از نارسایی مزمن وریدی باید از ایجاد فشار های شدید یا طولانی به سیاهرگ ها پرهیز کرد. وزن بالا، پوشیدن جوراب های ساق کوتاه و تنگ، ایستادن یا نشستن های طولانی باعث رکود خون وریدی گردیده و زمینه ساز بروز نارسایی در عملکرد آنها می شود.

توصیه می شود افراد مستعد و کسانی که بنا به حرفه خود مجبورند مدت طولانی بدون تحرک بایستند یا بنشینند از جوراب های الاستیک بالاتر از زانو که دیواره سیاهرگ ها را محکم نگه می دارد و از شل شدن آنها جلوگیری می کند، استفاده نمایند. با انجام تمرینات بدنی روزانه و خودداری از بی تحرکی، به تقویت عضلات اطراف سیاهرگ ها می توان کمک کرد. همچنین مصرف مکمل هایی که باعث جلوگیری از یبوست و تسهیل اجابت مزاج می شوند (مثل پی –برن، دینه برن، پسیلیوم دینه) در پیشگیری و بهبود همورویید، بسیار موثر است.

معرفی قرص ونوویتال دینه ایران
قرص ونوویتال، محصولی از داروسازی دینه ایران نزدیک به یک دهه است که وارد بازار دارویی کشور شده است و با پشتوانه علمی قوی و فرمولاسیون مناسب، اثرات درمانی بسیار مطلوبی را بر روی واریس و همورویید نشان داده است. قرص ونوویتال اثر مطلوبی بر روی واریس و همورویید نشان داده است. قرص ونوویتال دارای 250 میلی گرم عصاره دانه شاه بلوط هندی است که بر مبنای 50 میلی گرم اسین استاندارد شده است. مصرف روزانه 1 الی 2 عدد قرص ونوویتال باعث می شود تا دیواره سیاهرگ ها قابلیت ارتجاعی طبیعی خود را بازیافته و بازگشت خون سیاهرگی تسهیل شود.

برای مشاهده و خرید قرص ونوویتال اینجا کلیک کنید.

بهبود همورویید و کاهش تورم و سنگینی پای واریسی از جانب مصرف کنندگان قرص ونوویتال به سرعت و در طی مدت کوتاهی گزارش شده است اما ادامه مصرف جهت درمان بهتر به مدت 3 الی 6 ماه توصیه می گردد.

کرم ونوویتال محصول جدید شرکت داروسازی دینه ایران، به زودی در داروخانه ها عرضه خواهد شد. این کرم حاوی عصاره دانه شاه بلوط هندی معادل 20 میلی گرم اسین در هر گرم از کرم می باشد.

برای مشاهده کرم ونوویتال در سایت داروکده اینجا کلیک کنید.

به این کرم عصاره گل های همیشه بهار جهت تقویت اثرات ترمیم عروق و ضد التهاب افزوده شده است. بنابراین استفاده از این کرم به تنهایی یا همراه قرص ونوویتال جهت واریس های سطحی و پیشرفته همچنین هماتوم و کبودی سطح پوست توصیه می شود. 

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )