برند بلوم حافظ زیبایی پوست و حامی محیط زیست

برند بلوم حافظ زیبایی پوست و حامی محیط زیست

با مطالعه این مقاله از مجله داروکده با برند بلوم (Bloom)، یکی از برندهای محبوب محصولات مراقبت از پوست و مو، بیشتر آشنا شوید.

فاطمه کاظمی

نویسنده: فاطمه کاظمی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

04 اردیبهشت 1403

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

04 اردیبهشت 1403

0

eye icon

برند بلوم حافظ زیبایی پوست و حامی محیط زیست

امروزه عموم افراد جامعه بیشتر از گذشته اهمیت مراقبت از پوست را درک کرده اند و برای خرید محصولات مرغوب از خود تمایل بیشتری نشان می دهند. اما در این میان گاها با مصرف کنندگانی مواجه می شویم که در هنگام خرید محصولات، به علت عدم توانایی شناخت مرغوب ترین آن ها دچار سردرگمی شده یا با انتخاب و مصرف محصولات نامرغوب به پوست خود آسیب می رسانند. 

از آنجایی که همواره داروخانه آنلاین داروکده در تلاش است صحیح ترین مطالب و کاربردی ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد؛ در ادامه متن به معرفی برند بلوم پرداخته شده است. 

 

آنچه در این مقاله به آن می پردازیم:

- درباره برند بلوم چه می دانید؟
- سابقه برند بلوم (Bloom)
- وجه تمایز محصولات برند بلوم با سایر برندها
- برند بلوم دوستدار محیط زیست
- محصولات برند بلوم
- محصولات بلوم را از کجا تهیه کنیم؟

مدت زمان تقریبی مطالعه: 9 دقیقه

 

درباره برند بلوم چه می دانید؟

بلوم (Bloom) یکی از برندهای محبوب محصولات مراقبت از پوست و مو است. محصولات بلوم تحت لیسانس فرانسه و توسط شرکت لاوین روژ، با نظارت متخصصان و پرسنل مجرب و به کمک دستگاه ها و روش های فناوری نوین تولید و عرضه بازار گردیده اند. شرکت لاوین روژ یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی سن ایچ است. 

 

سابقه برند بلوم (Bloom)

عموم افراد گمان می کنند که سابقه طولانی برندها و شرکت های تولید کننده دلیل موجهی برای تایید کیفیت محصولات آن ها است. اما لازم است ذکر شود که برخی اوقات این تصور نادرست است و تنها سابقه‌ی طولانی گویای کیفیت محصول یک برند نیست.  

امروزه برندهای جدیدی همچون برند بلوم محصولات پوست و مو را با فرمولاسیون های نوین و قدرت اثرگذاری منحصر به فرد عرضه بازار کرده اند که علی رغم جدید بودن، در مقایسه با فرآورده های قدیمی تر مزیت های بیشتری دارند. 

همانطور که ذکر شد برند بلوم توسط شرکت لاوین روژ تولید شده است. این شرکت از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه محصولات پوست و مو آغاز کرد. "بلوم" اولین برند مجموعه لاوین روژ است و محصولات این برند در پاییز 1402 روانه بازار گردید. جهت تولید محصولات بلوم از فناوری های نوین و دستگاه های پیشرفته تحت دانش های به روز دنیا استفاده شده است. 

با مطالعه ادامه متن می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با مزیت های فرآورده های تحت عنوان این برند بخوانید.

 

وجه تمایز محصولات برند بلوم با سایر برندها

- طراحی، تولید و عرضه محصولات تخصصی و سازگار با شرایط فیزیولوژیکی انواع پوست (چرب، خشک و معمولی) و مو
- پایبندی به برخی دستورالعمل ها جهت کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب به آن
- فاقد فرآورده ها و مشتقات حیوانی و همچنین بدون مواد مضر از جمله سولفات، پارابن، مواد سرطان زا
- عرضه شده با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، علی رغم کیفیت بالا و حجم مطلوب 
- فاقد تست حیوانی جهت حفظ حقوق حیوانات و دارای سرتیفیکیت رسمی وگان 
- فعالیت در راستای برآورده نمودن نیاز های اساسی و روزانه پوست
- حاوی عصاره های گیاهی و طبیعی متناسب با نوع پوست 
- ادعا بر فرمولاسیون کلین برای اولین بار در ایران

 

برند بلوم دوستدار محیط زیست

امروزه با توجه به افزایش درک بشریت در راستای اهمیت به حفظ محیط زیست، برخی شرکت های تولید کننده همچون شرکت لاوین روژ در صدد رعایت برخی فاکتورها جهت جلوگیری از تخریب و آسیب به محیط زیست برآمده اند. در پی این دیدگاه شرکت لاوین روژ، محصولات بلوم به عنوان فرآورده های دوستدار محیط فرموله گردیده اند. برخی از مشخصه هایی که سبب شده اند بتوانیم برند بلوم را به عنوان دوستدار محیط زیست معرفی نماییم؛ شامل موارد زیر می باشد.

 

1- تولید شده با فرمولاسیون کلین

فرمولاسیون کلین (Clean) برای اولین بار در ایران توسط بلوم مطرح گردیده است. بر اساس این ادعا بلوم محصولات خود را بدون استفاده از مواد مضر و آسیب زننده به سلامت پوست انسان و محیط زیست تولید کرده است. از این مواد می توان به سولفات، پارابن و مواد سرطان زا اشاره کرد که در فرمولاسیون هیچ یک از محصولات بلوم وجود ندارند. 

 

2- وگان و فاقد تست حیوانی 

فرمولاسیون تمامی محصولات بلوم بدون استفاده از فرآورده ها و مشتقات حیوانی مانند موم عسل، شیر، چربی‌های حیوانی، اسکوالن (با منشا حیوانی)، کارمین و غیره عرضه بازار گردیده اند و تنها از مواد وگان و گیاهی برای افزایش اثرگذاری محصولات استفاده شده است. 

علاوه بر این بلوم برخلاف اغلب شرکت ها، فرآورده های خود را بدون تست حیوانی و با استفاده از روش های علمی و عملی جایگزین و نوین تولید کرده است.

در پی توجه بلوم به حفظ حقوق حیوانات و جلوگیری از آسیب به محیط زیست، سرتیفیکیت رسمی وگان روی تمامی محصولات این برند قابل مشاهده است.

 

3- همکاری با سازمان بین المللی  One One Percent (1%) For The Planet 

 One Percent (1%) For The Planet یک سازمان جهانی است که با ایجاد ارتباط میان NGO های محیط زیستی و افراد و کسب و کارهای مختلف به رفع مشکلات محیط زیست کمک می کند. در واقع با شکل گیری این ارتباطات ، افراد حقیقی و حقوقی داوطلب می توانند با اهدای 1 درصد از فروش سالانه خود به این سازمان، در این مسیر سهیم شده و موثر واقع شوند. 

بلوم اولین برند ایرانی است که به صورت رسمی با این سازمان همکاری کرده و با اعطای سالیانه 1 درصد از درآمد حاصل از فروش محصولات خود را به انجمن های مردم نهاد و سایر مجموعه های فعال در حوزه محیط زیست ایران اعطا می کند.

 

4- حذف بسته بندی اضافی و کاهش دور ریز

بلوم در جهت کمک به محیط زیست و کاهش دور ریز، بسته بندی اضافی را نیز از محصولات خود حذف کرده است.

 

محصولات برند بلوم

همان طور که می دانید مصرف برخی از محصولات به عنوان روتین پایه شناخته شده اند و استفاده از آن ها کاملا ضروری است. بلوم در حال حاضر انواع میسلار واتر، ژل شستشوی صورت، تونر التیام بخش صورت و کرم مرطوب کننده را به صورت تخصصی و سازگار با پوست چرب، خشک و معمولی تولید و عرضه بازار نموده است. 

محصولات بلوم با هدف تقویت و تغذیه ساختار پوست و مو، رفع آلودگی ها، درمان و بهبود عارضه ها و مشکلات متنوع پوست و مو تولید شده اند. در ادامه متن اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصولات ارائه گردیده است.

 

محصولات برند بلوم برای پوست خشک

محصولات پوست خشک بلوم با در نظر داشتن شرایط فیزیولوژیکی پوست خشک، به منظور تکمیل روتین روزانه مراقبت از پوست تولید شده اند. در واقع با خرید محصولات بلوم برای پوست خشک می توانید ابتدا سطح پوست را با شوینده پوست خشک از آلودگی ها پاکسازی نمایید، سپس با استفاده از تونر التیام بخش به حفظ تعادل PH پوست کمک کنید و در نهایت رطوبت مورد نیاز پوست را با مصرف کرم مرطوب کننده تامین نمایید. تنوع محصولات بلوم برای پوست خشک به این فرآورده ها خلاصه نمی شود، محلول پاک کننده آرایش صورت بلوم نیز برای پوست دارای میکاپ، کاملا مناسب و کاربردی است.

علاوه بر این محصولات بلوم پاسخگوی اصلی ترین نیاز پوست خشک یعنی آبرسانی و رطوبت رسانی پوست نیز می باشند. بنابراین در فرمولاسیون این فرآورده ها از روغن های مرطوب کننده و مغذی همچون روغن آووکادو بهره برده شده است. 

همانطور که ذکر شد لطفا برای انجام روتین روزانه پوست خشک محصولات بلوم را به ترتیب زیر مصرف نمایید.

1- محلول پاک کننده آرایش صورت پوست خشک

2- ژل شسشو صورت پوست خشک

3- تونر التیام بخش صورت پوست خشک

4- کرم مرطوب کننده صورت پوست خشک

در صورت تمایل می توانید در رابطه با راهنمای انتخاب مرطوب کننده های پوست، در مجله داروکده اطلاعات بیشتری بخوانید. این مقاله توسط دکتر الهه عبدالهی تالیف گردیده است.

 

محصولات برند بلوم برای پوست چرب

پوست چرب بیشتر از سایر گروه های پوستی به مراقبت نیاز دارد. این نوع پوست ممکن است دچار جوش و آکنه شده و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهد. بلوم با در نظر داشتن نیاز روزانه پوست چرب، جهت پاکسازی پوست، ژل شستشو و و همچنین به منظور حفظ رطوبت پوست، کرم مرطوب کننده مخصوص پوست چرب را تولید کرده است. فرمولاسیون محصولات بلوم برای پوست چرب حاوی عصاره چای سبز و سایر ترکیبات مغذی و کنترل کننده چربی پوست است.

توصیه می شود روزانه دو مرتبه پوست خود را با ژل شسشو صورت پوست چرب بلوم بشویید، سپس به دفعات مورد نیاز از کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت پوست چرب بلوم استفاده کنید.

1- ژل شسشو صورت پوست چرب

2- کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت پوست چرب

پیش از خرید محصولات پوستی کسب اطلاعاتی همچون نحوه انتخاب شوینده مناسب و سازگار با پوستتان می تواند در حفظ نرمی و لطافت پوست صورت موثر واقع شود، در صورت تمایل به مطالعه در این رابطه، می توانید به مقاله «چگونه برای پوست خود شوینده انتخاب کنیم؟» در مجله داروکده مراجعه نمایید.

 

محصولات برند بلوم برای پوست معمولی

برخی افراد گمان می کنند پوست معمولی به محصول و مراقبت خاصی نیاز ندارد، اما لازم است بدانیم که حفظ شادابی و لطافت پوست معمولی نیز همانند انواع پوست به مصرف فرآورده های مراقبتی وابسته است. محصولات بلوم با هدف آبرسانی پوست معمولی و محافظت از زیبایی و لطافت آن با مواد گیاهی و آنتی اکسیدان مثل عصاره شکوفه گیلاس تولید شده اند. 

افراد دارای پوست های نرمال و معمولی می توانند جهت پاکسازی روزانه پوست از ژل شستشو صورت پوست معمولی بلوم استفاده نموده و سپس با مصرف کرم مرطوب کننده صورت پوست معمولی بلوم، لطافت و نرمی پوست صورت خود را افزایش دهند. 

1- ژل شسشو صورت پوست معمولی

2- کرم مرطوب کننده صورت پوست معمولی

در این متن تلاش گردید که به برخی ویژگی ها و مزیت های برند بلوم (Bloom) پرداخته شود؛ در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه مصرف، لیست ترکیبات، عوارض و سایر مشخصه های محصولات بلوم می توانید وارد صفحه محصول مورد نظر در داروکده شده و به خوبی اطلاعات درج شده را مطالعه نمایید. علاوه بر این تیم علمی داروکده نیز همواره از طریق مشاوره آنلاین پاسخگوی سوالات شما کاربران گرامی می باشد. در صورت تمایل می توانید سوالات خود را قبل، حین و پس از خرید محصولات بلوم با تیم علمی داروکده که متشکل از مشاوران مجرب و داروسازان متخصص است، مطرح نمایید.

 

محصولات بلوم را از کجا تهیه کنیم؟

برای اغلب مصرف کنندگان فارغ از کیفیت و عملکرد محصولات عرضه شده در بازار، فاکتورهای دیگری نیز در روند خرید اینترنتی محصولات داروخانه ای حائز اهمیت است که ممکن است به صورت غیر مستقیم بر میزان اثرگذاری محصول خریداری شده موثر واقع شوند. به عنوان مثال تاریخ انقضا یکی از مسائلی است که سلامت پوست مصرف کننده را تحت شعاع قرار می دهد و عدم اعتبار آن ممکن است عوارض و آسیب هایی را به پوست وارد نماید.

بنابراین توصیه می شود برای تجربه کردن بهترین عملکرد محصولات بلوم روی پوست خود، به تاریخ انقضا و همچنین کیفیت و سلامت محصولات خریداری شده توجه نمایید. برای جلوگیری از خرید محصول تاریخ گذشته و ناسالم می توانید از طریق داروخانه های آنلاین معتبر خرید خود را انجام دهید. 

داروخانه انلاین داروکده دارای نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره و سابقه طولانی در راستای عرضه محصولات مراقبت از پوست و داروخانه ای است و محصولات بلوم را با قیمت مقرون به صرفه و تضمین اصالت و سلامت کالا عرضه نموده است. در صورت ثبت سفارش و خرید محصولات بلوم می توانید سفارشات خود را درون بسته بندی مقاوم، با کیفیت و سازگار با محیط زیست، درب منزل تحویل بگیرید. 

لازم به ذکر است پس از مصرف هر یک از محصولات بلوم می توانید تجربیات خود را در قسمت پرسش و پاسخ، ذیل مقاله و به صورت کامنت درج نمایید.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )