آشنایی با مکمل های پروتئینی خانواده BSN

آشنایی با مکمل های پروتئینی خانواده BSN

برند BSN، در طول 6 سال گذشته بیش از 35 جایزه ی مکمل های ورزشی، دریافت کرده است. در مورد مکمل های پروتئینی این برند بیشتر بخوانید.

دکتر کوشا شهیدی

نویسنده: دکتر کوشا شهیدی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

21 اسفند 1396

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

21 اسفند 1396

6K

eye icon

آشنایی با مکمل های پروتئینی خانواده BSN

BSN یا (Bio-engineered Supplements & Nutrition) درسال 2001 در شهر Boca raton (Florida) توسط آقایان Chris Ferguson و Scott James در پشت یک مغازه مکمل فروشی آغاز به کار کرد و از آن زمان تا به امروز یک برند جهانی در بازار مکمل های ورزشی محسوب می شود. هر دو در حرفه باشگاهی تخصص کافی داشته و بدن سازانی بودند که به مکمل، فیتنس و تغییز فیزیک بدن علاقه بسیار خاصی داشتند. شعار BSN بر پایه ی نوآوری بوده و نه کپی برداری.

"Innovation, Never Duplication "

 محصولات BSN و نیز خود برند BSN، در طول 6 سال گذشته بیش از 35 جایزه مکمل های ورزشی، دریافت کرده است. این تلاش بی وقفه باعث شده که شرکت BSN یک اعتماد خاصی را برای ورزشکاران، هواداران و مصرف کنندگان این مکمل ایجاد کند.
محصولات BSN به 40000 فروشنده در سراسر جهان جهت پخش در 90 کشور ارسال می شود. خط تولید متفاوت آن و محصولات چند کاره ی BSN برای مصرف کننده های با سبک زندگی متفاوت برنامه ریزی شده که باعث شده نسبت به بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرد.

محصولات BSN:
- Syntha 6
- Syntha 6 Edge
- Syntha 6 Isolate
- Amino X
- Cell mass
- CLA DNA
- Glutamine DNA
- NO explode
- True mass

Syntha 6:
با این که BSN Syntha-6 را بهترین مکمل پروتئنی معرفی نمی کنیم ولی به جرات می توان آن را جزء 10 پروتئین برتر دنیا دانست. یکی از مهمترین خصوصیات BSN Syntha-6 خاصیت چند منظوره ای آن می باشد. بسیاری از پروتئین های موجود در بازار مقادیر بسیار زیادی از پروتئین کنسانتره را وارد محصول خود کرده که احتمالا بیشتر از مقداری باشد که بدن توانایی پردازش آن را داشته باشد. این خود باعث می شود تا 80% پروتئین جذب شده به راحتی به عنوان زباله از بدن دفع شود.
ماتریکس پروتئین در Syntha-6 متفاوت می باشد. یک پروتئین با سرعت آزاد سازی آرام بوده که در طول روز (یا شب)، می تواند پروتئین و آمینواسیدها را دقیقا زمان های مورد نیاز  آزاد کند. این ماتریکس پروتئین، شامل 6 منبع بسیار مهمی از پروتئین ها برای بدن می باشد. در بدن سازی کلمه ی مورد استفاده (Synergy) می باشد.  

این 6 پروتئین شامل:
1) پروتئین وی
2) کازئین میسلار
3) کلسیم کازئینات
4) سدیم کازئینات
5) آلبومین تخم مرغ
6) پروتئین ایزوله شیر
پروتئین Syntha-6 فاقد سویا، کراتین، آسپارتام و محرک می باشد.
BSN خود ادعا می کند که این مکمل ترکیبی از پروتئین های زود جذب و دیر جذب، پروتئین کافی را در اسرع وقت در اختیار بدن قرار می دهد، حتی تا 7 ساعت.

Syntha 6 edge:
یک ترکیب پروتئینی با کیفیت بالا جهت ساخت عضله، با سرعت بازسازی بالا و افزایش دهنده ی قدرت می باشد. هر اسکوپ از این مکمل 24 گرم پروتئین خالص را به عضلات منتقل می کند. پروتئین با کیفیت تهیه شده از منبع بر پایه ی 100% شیر.
Syntha 6 edge محصولی می باشد که باید در لیست خرید مکمل های ورزشی هر ورزشکاری باشد. این پروتئین با تامین مواد مغذی جهت رشد عضللات، یکی از خوشمزه ترین طعم های میلک شیکی را داراست. هر مکمل Syntha 6 edge به راحتی در مقدار اندکی آب (150میلی لیتر) حل شده که یک شیک نرم بدون حالت گلوله ای ایجاد می شود. تمامی طعم های آن بسیار خوشایند بوده و مصرف کننده ها می توانند یک طعم کرمی با رایحه ی شیرین را حس کنند.

مقایسه ی مکمل های پروتئینی Syntha 6، Syntha 6 Edge ، Syntha 6 isolate

برای مشاهده محصولات بر روی نام آنها کلیک کنید.

Ultra premium Lean protein Matrix
Ultra premium protein Matrix
100% Isolate protein matrix

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )