رپورتاژ- شیر مادر ارمغان سلامتی نوزاد

رپورتاژ- شیر مادر ارمغان سلامتی نوزاد

در این مطلب به معرفی مکملی از شرکت دینه می پردازیم که موجب افزایش شیر مادران می شود.

دکتر احسان عمادی

نویسنده: دکتر احسان عمادی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

24 خرداد 1395

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

24 خرداد 1395

8K

eye icon

رپورتاژ- شیر مادر ارمغان سلامتی نوزاد

شیر مادر ماده ای با ارزش و کم نظیر است که دارای فواید بی شماری برای نوزاد و مادر است. از مزایای شیر مادر برای کودک می توان به تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مختلف مثل دیابت، انواع آلرژی، انواع اسهال و ... اشاره کرد. اغلب مادران از کم بودن شیر خود در بدو تولد نوزاد شکایت دارند و این امر موجب ایجاد اضطراب مادر می شود. از عوامل مهم در افزایش شیر مادر، مکیدن درست و مکرر از سینه و به مدت کافی، همچنین تغذیه بر حسب میل و تقاضای شیرخوار و نهایتاً تخلیه سینه است. 

در دوران شیر دهی مادر باید از خستگی مفرط پرهیز نموده و از خواب کافی برخوردار باشد. ضمن انجام فعالیت جسمی مناسب، به تغذیه خود توجه کرده و از رژیم های غذایی و کاهش غیر عادی وزن پرهیز کند. همچنین مادر باید از حمایت کامل روانی اعضا خانواده به ویژه همسر خود برخوردار باشد تا احساس امنیت و شادابی کند. بنابراین از عوامل مهم در شیردهی موفق، حفظ آرامش خاطر و اعتماد به نفس مادر است. در حالی که نگرانی و اضطراب می تواند در کاهش جاری شدن شیر موثر باشد. همچنین تماس جسمی بین مادر و کودک، سبب افزایش ارتباط عاطفی شده و این ارتباط عاطفی برای مادر و نوزاد مفید می باشد.

به علاوه مصرف شیر و دریافت کلسیم کافی توسط مادر شیرده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورتی که تولید شیر به اندازه کافی نباشد می توان از داروهای گیاهی بهره جست. 

معرفی شیر افزای گیاهی گرانول لاکتودین شرکت دینه 
شرکت دارو سازی دینه اخیراً موفق به تولید گرانول لاکتودین به عنوان یک شیر افزای گیاهی شده است. با بررسی نمونه های اروپایی تهیه شده از گیاه علف شیر یا گالگا (که در لاتین به معنای شیرزا می باشد) گرانول لاکتودین به منظور افزایش ترشح شیر مادر فرموله شده است. همچنین گرانول لاکتودین با دارا بودن مالت (عصاره جوانه جو) برای تقویت شیر و فسفات کلسیم برای جبران کمبود کلسیم و فسفر، مکمل مفیدی برای زنان شیرده می باشند.

برای خرید و مشاهده شیر افزای لاکتودین اینجا کلیک کنید.

گرانول لاکتودین همچنین حاوی اسانس های طبیعی رازیانه و زیره است که علاوه بر خواص شیر افزایی، به عنوان ضد نفخ و خوش طعم کننده به فرمول فرآورده اضافه شده اند.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )