رپورتاژ- آیزتونیا مکمل سلامت چشم

رپورتاژ- آیزتونیا مکمل سلامت چشم

آیزتونیا برای کمک به حفظ سلامت بینایی افراد تولید شده است. با مطالعه این مقاله در مورد این مکمل و تاثیر آن بر سلامت چشم بیشتر بخوانید.

دکتر احسان عمادی

نویسنده: دکتر احسان عمادی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

20 اردیبهشت 1397

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

20 اردیبهشت 1397

5K

eye icon

رپورتاژ- آیزتونیا مکمل سلامت چشم

بینایی یکی از مهم ترین حواسی است که ما در زندگی روزمره خود به کار می گیریم. در اکثر جوامع، بینایی اولین راه برای کسب اطلاعات و ارتباط با محیط اطراف است. به همین دلیل شرکت داروسازی ویوا تلاش کرده است بهترین محصول برای ارتقاء و حفظ بینایی را تولید کند. آیزتونیا محصولی با فرمولاسیون منحصر به فرد است. این محصول برای کمک به حفظ سلامت بینایی افراد تولید شده است. آیزتونیا شامل گیاه بیلبری، لوتئین، گزانتین، ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، زینک و مس است.

برای مشاهده و خرید مکمل آیزتونیا اینجا کلیک کنید.

ترکیبی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها در آیزتونیا به افزایش چگالی نوری رنگدانه ماکولا (MPOD) بینایی اکتسابی چشم ها و حفظ دید در شب کمک می کند. انتخاب استادانه ترکیبات آیزتونیا منجر به تقویت و حفاظت از سلامتی چشم ها می شود.
آیزتونیا یک مولتی ویتامین است که توسط داروسازی ویوا و به سفارش انجمن چشم پزشکان دانشگاه بریتیش کلمبیا کشور کانادا تولید شده است. این محصول برای تاخیر در بروز دژنراسیون ماکوال (AMD) که در اثر افزایش سن ایجاد می شود و دیگر بیماری های مربوط به شبکیه چشم مانند رتینوپاتی دیابتی و رتینوپاتی ناشی از فشار خون بالا وارد بازار شده است.

یک آزمایش بالینی گسترده توسط گروه تحقیقاتی بیماری های چشمی وابسته به افزایش سن (AREDS) نشان داده است که ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C، ویتامین E، بتاکاروتن (ویتامین A) و زینک، به طور چشمگیری باعث کاهش خطر دژنراسیون ماکولا پیشرفته در اثر افزایش سن می شوند.
این مطالعات نشان داده اند که مکمل لوتئین نیز می تواند باعث کاهش خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا در اثر افزایش سن شود. کمبود مس و زینک در اپیتلیوم رنگدانه شبکیه (RPE) و شبکه کوروئید نیز با دژنراسیون ماکولا در ارتباط است. بنابراین با مصرف این فلزات ضروری به صورت مکمل سلامت می توان خطر بروز دژنراسیون ماکولا را کاهش داد.
علاوه بر این، عصاره گیاه بیلبری که نوعی آنتی اکسیدان است، از چشم ها در برابر دژنراسیون ماکولا و دیگر بیماری های مربوط به شبکیه چشم محافظت می کند.

فواید آیزتونیا
- استفاده از آنتی اکسیدان ها برای حفظ سلامت به خصوص سلامت چشم ها
- ارتقای بینایی اکتسابی و حفاظت از چشم ها در برابر بیماری هایی که در اثر تابش نور خورشید ایجاد می شوند مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکوال در اثر افزایش سن
- عدم وجود امگا 3 برای جذب حداکثری لوتئین و گزانتین
- کاهش پیشرفت آب مروارید

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره آب مروارید

- تقویت چگالی نوری رنگدانه ماکولا
- استفاده در داروهای گیاهی برای کمک به کاهش سرعت اختلالات چشمی مانند رتینوپاتی دیابتی، رتینوپاتی ناشی از فشار خون بالا و دژنراسیون ماکولا
- کمک به حفظ بینایی، سلامت پوست و عملکرد سیستم ایمنی
- کمک به حفظ و ارتقای دید در شب
- فرآوری محصول به فرم سافت زل جهت افزایش جذب ویتامین ها و مواد معدنی

-عوارض جانبی آیزتونیا
مولتی ویتامین آیزتونیا به طور کلی ایمن و بی خطر است. البته ممکن است با ناراحتی هایی همچون معده درد، سردرد و طعم ناخوشایند همراه باشد. در صورت تداوم عوارض با پزشک مشورت کنید.

ویژگی های کارخانه داروسازی ویوا
تضمین قابلیت زیستی ترکیبات هر محصول و سازگاری با بدن
فرمولاسیون منحصر به فرد و تکنولوژی به روز و پیشرفته
نام تجاری قابل اعتماد
ساخت کشور کانادا

References
https://www.vivahealthsolutions.com/Eyestonia/Product.aspx
https://www.vitashop.ca/eye-health/8945-eyestonia-60-softgel.html
http://www.oatext.com/Palatability-and-preference-of-Eyestonia-in-age-related-macular-degeneration.php
palatability and preference of Eyestonia in age related macular degeration, Mohit sodhi,Mahyar Etmina and David Maberley, May 31,2017
Ute E.K.Wolf-schnurrbusch,Martin S.zinkernagel and etal. Oral Lutein supplementation Enhances Macular pigment Density.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )